joi, 28 aprilie 2011

Dacă asta se poate numi IUBIRE...XD

 Va rog frumos...aici se desfasoara o conversatie foarte serioasa...rog seriozitate..deci,floci.:))))


Eu: ce lume plina de caca.pipi in cel mai bun caz :)))
Drops: Bucurate de viata:X
Drops: ca e frumoasa:X
Eu: stii cine e baiatul perfect pentru mine in momentul asta?
Eu: ghici.
Eu: GHICI!
Eu: daca nu ghicesti ma pis
Eu: ghicesti?
Drops: pisate
Drops: =))
Eu: :-w
Drops: nush
Drops: zi
Eu: P
Eu: E
Eu: T
Eu: R
Eu: U
Eu: punct.
Eu: x_x
Drops:  Ok , deci iubesti:)
Eu: nu iubesc...dar vreau sa zic ca mi-as dori un baiat ca el
Eu: :-<
Eu: AI SA MA CHIS IN FREZA! UITA TOT CE AM ZIS...LA ORA ASTA ABEREZ PROSTII,DECI,FLOCI.
Eu: :)))
Drops: :))
Drops: Pizda
Drops: =)))
Eu: da si eu te iubesc >:D<
Eu: chiar daca te insel :-"
Drops: :))) Am prieteni mai tampiti ca mine
Drops: :)))
Drops: Cu cine? Cu flocu de Petru?
Eu:  flocu meu!
Eu: =)))))))))))))))))))))

Drops: Ma mai iubesti ?
Drops: :))
Eu: atat de mult incat l-as lega pe Petru de pat si m-as incuia cu el in camera :>
Eu: :-"

Eu: nu mai spui nimic?:)))))))))
Eu: cred ca acum iti spui in gandul tau :iesi de aici cu tampitu tau =))))))))))
Drops: :)))
Drops: Leaga-l mamica , cocoatate pe el
Drops: :))
Eu: bine,multumesc de sfat,asa voi face cu siguranta!
=)))


The end? O-O

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu