vineri, 8 aprilie 2011

E genul meu să pun suflet in tot,dar e greşit.


Daca pana ieri plangeam dupa noptile in doi
De azi urasc sa privesc pozele cu noi

Urasc sa fiu la zid in viata mea
Te rog dispari si uita de el si ea
                                                                                                                                                                                                                            Si desi totul s-a-ncheiat si ne-am spus tot ce puteam spune
Eu tot vad lumea in ochii tai si ochii tai oriunde in lume

Sentimentele nu s-au pierdut
Dar s-a pierdut din magia ce-am avut

Nu a mai ramas decat atat
Adio,dar totusi imi lipsesti prea mult

Stinge focul pe care tu l-ai aprins in mine,ca nimeni nu l-a mai stins...
Ai ramas o parte din mine,unde-i tot ce mi-ai promis?
....

                    
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu