vineri, 8 aprilie 2011

Hope.

And I can't lie
Every time I leave my heart turns grey
And I, I wanna come back home to see your face tonight
Cause I just can't take it

Another day without you with me
Is like a blade that cuts right through me
But I can wait, I can wait forever
When you call my heart stops beating
When you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait forever......:-<                                                                                                       Se spune ca speranta moare ultima...dar mie sincer imi este greu sa cred asta...mai degraba moare prima...mai ales cand persoana pe care o iubiti ...va spune un ''Nu'' fara nici o retinere...fara ca macar sa-i pese...daca sunteti ok.Eu nu sunt...incerc sa invat sa nu mai pun suflet in tot ce fac..dar fara folos..m-am nascut proasta,proasta o sa mor.:) ..Pentru ca imi pasa desi nu ar trebui,dar totusi imi pasa...si cum ar putea sa nu-ti pese de cel pe care il iubesti? Mda...mie dor amintirile pe care le-am avut impreuna,de vocea lui,mie dor sa-i mai aud rasul inca o data,sa-l vad...sa ascult muzica cu el,mie dor de saruturile lui...mie dor sa-l aud spunandu-mi pe nume,sa ma alinte cum doar el stia.....mai pe scurt mie dor de el si de tot ce era legat de el...si fara sa mai spun ceva...inchei aici ca doare...:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu