sâmbătă, 9 aprilie 2011

Love don't live here anymore.

Traiesti o minciuna si te-ai invatat asa dar adevarul tot iese la iveala cumva....Cand construim un vis,vine un cosmar si il darama...Sunt arsa de ura...Ma risipesc in mii si mii de culori,in mii si mii de sunete,de mii si mii de ori si nimanui nu-i pasa.Am ramas aceeasi carte prafuita,nedeschisa de nimeni de mult timp,in acelasi raft prafuit,uitat de toti.Vars lacrimi,dar degeaba daca tie nu-ti pasa nici macar daca mai traiesc...iar cum sunt eu de felul meu mai incapatanata nu ma dau batuta.Ce e al meu,al meu ramane.Eu nu impart ce e al meu.Stiu ca imi fac rau singura,dar prefer sa ma ranesc pe mine,decat pe altii.Am incercat sa uit de noi...Pentru ca ''Love is pain and i love the way it hurts'' si pentru ca ''There is no life without love'' nu pot spune ca urasc sentimentul de a iubi,doar ca de fiecare data cand o fac...nu o fac bine.De aceea as vrea sa inceteze toata durerea asta...dar e imposibil.Stii e ceva gen ''Loving you is suicide'' si e adevarat...doar vazandu-te pe tine cu alta si nu cu mine..ma distruge si parti din mine se descompun incet,incet,cu timpul, sper sa invat sa iubesc pe cine trebuie.Si ca de obicei,termin aici cu un zambet,pentru ca eu inca mai pot sa zambesc si sa fiu optimista.:)..Dar defapt in interiorul meu....SUNT PRAF!..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu