vineri, 8 aprilie 2011

Nothing lasts forever.

You were born an idiot...END OF STORY.... P.S:Happy ending not included. :| ......Cu totii cunoasteam sentimentul de a fi dezamagit...dar atunci cand esti dezamagit chiar de cine nu te asteptai,e foarte urat...eu mereu am acordat a doua sansa..pentru ca eu tin la toata lumea si pentru ca imi place sa-i fac pe altii fericiti.Dar ganditi-va ca uneori trebuie sa fiu si eu fericita...oare cand se va intampla asta?Nobody knows.Am inceput sa ma satur de toata lumea..probabil ca spun niste aberatii acum dar asa este,nimeni nu ma intelege,nimeni nu incearca sa ma inteleaga si in plus...de ce ar face-o?..Cand pe Pamant exista atatia prosti(ca mine) care mereu trebuie sa puna suflet in tot ce fac...si din nou nimeni nu apreciaza asta...:).Cat mi-as dori sa ma fi nascut fara inima..fara sa fi simtit vreodata ceva...si atunci cand altuia ii era greu mie sa nu-mi fi pasat daca acea persoana arde in iad..eu ar fi trebuit sa privesc..fara sa-mi pese...dar eu nu sunt asa.Pacat..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu