sâmbătă, 21 mai 2011

Am plecat singură pe un drum pustiu din nou....

Eu nu apreciez faptul ca ma iubesti?!Cum poti sa spui asta?!Masoara-ti cuvintele,ti-am mai spus intreci masura si nu suport,de aceea mai bine e sa taci decat sa scoti pe gura niste cuvinte pe care nu le gandesti si le spui,bineinteles,cu rautate!Tu niciodata nu stii motivul pentru care sunt suparata pe tine si mai imi spui ca ma intelegi :|....Bullshits!Am incercat sa te fac sa intelegi...si se pare ca tu habar n-ai si nici nu-ti pasa de mine exact cum era el!Si eu te iubesc mai ales ca te cunosc de 11 ani...poate chiar mai mult...Si chiar nu inteleg, ce vrei sa fac?!Am ales,chiar daca stiu ca uneori nu fac alegeri prea bune(x_x stii tu cu cine) si nu prea actionez cum trebuie si nu gandesc inainte sa fac asta dar...nu-mi vine sa cred ca spun asta....dar cred ca tu nu mai ai ce cauta in viata mea :-s...asa ca pa?:\....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu