sâmbătă, 28 mai 2011

Mă desprind de trecut şi trec mai departe,fără griji.xD

Mi-am luat o piatra dupa inima cand am spus ca renunt la tine,huh,ma simt mult mai bine! ^-^ De maine voi incepe sa ma imprietenesc cu toti cei pe care inainte nu-i suportam si sa scap de depresii.Da!Asa voi face!Vreau sa scap de trecut,sa nu mai sufar,sa ma simt in sfarsit bine. :x Vreau sa caut de data asta pe cineva care chiar merita inima mea sau prietenia mea,nu mai vreau sa aud de prietenii vechi si de tot ce e legat de ei!! Sunt extrem de fericita sa stiu ca am scapat de tot ce ma deprima si ma facea sa ma simt rau.^^ Maine promit ca ma voi purta frumos cu prietenii adevarati care pana acum am fost prea orbita de altii sa nu-i vad.Multumesc lui R. ca m-a facut sa vad adevarata fata a prietenilor..pardon fostii. XD Multumesc,pentru tot. :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu