sâmbătă, 14 mai 2011

Prost te-o facut mă-ta,prost rămâi.


Nu inteleg care e treaba cu voi creaturi ciudate si nefolositoare ale Pamantului.De ce mereu trebuie sa va bagati in viata altora si de ce mereu trebuie sa stiti voi totul....in pula mea pe care n-o am daca nu stii despre ce pizda matii e vorba atunci taci!Ce mortii matii trebuie mereu sa te bagi in tot?!Manca-mi-ati pula!!Orfanii pulii mele!Sclavilor!Acum vorbesc in numele tuturor oamenilor normali care s-au saturat de oamenii care se baga in viata noastra!Sa va ia dracu'!Adica ce va intereseaza pe voi ce muzica ascult eu,cati ani am,unde ma cac[pe ma-ta]..sau unde stau...ba da du-te in cacatu' meu de covrig gaurit ce te-o facut ma-ta!Cica: ''Sunt intr-o relatie foarte deschisa cu iubitul meu si il voi iubi mereu!'' Cat de proasta sa fii singurul lucru care se deschide la tine e pizda cand ti-o baga...:|.....cat despre ''il voi iubi mereu..'' :-j scuteste-ma,niciodata nu exista mereu...ori te paraseste,ori mori tu sau el,ori cine stie ce pula mea se mai intampla ...deci ma cac in relatia voastra de sclavii pulii mele ! Alta proasta de 12 ani : ''Eu fumez de 2 ani si mereu schimb tigarile si nu patesc nimic.'' Cum pula mea sa fumezi tu de 2 ani?! Daca de abia eu fac un an de cand fumez luna asta:|...in fine mult noroc cand o sa faci cancer.Si ultima proasta desi mai sunt multi dar lenea ma obliga sa ma limitez la cateva specimene deci am pastrat ce e mai bun pentru sfarsit:)):''Duc lipsa de pula,asa ca am facut-o cu cainele meu.'' Deja incep sa ma sperie chestiile astea:-s..lumea e plina de ciudati unii mai putin prostii altii care intrec prostia...si eu deobicei ma enervez usor mai ales cand exista atata lume tampita! ...Deci cum spuneam imi bag pula in voi,specimenelor^^.Hai sictir si duceti-va dracu'._|_ P.S: Tot ce am spus am spus din dragoste si cum stiti si voi,dragostea doare!;) :|

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu