duminică, 29 mai 2011

Tu.

Tu esti totul pentru mine si mereu va fi asa,te iubesc nespus de mult.Tu mi-ai aratat ce inseamna sa iubesti.Tu m-ai ajutat mereu cand am avut nevoie de cineva si mereu m-ai ascultat...chiar daca ne certam mai tot timpul si imi place sa te trag de par,tot ne iubim xD.Poate ca de la un timp te-ai cam schimbat,te-ai facut mai nesimtit...dar tot te iubesccc!!Dracusorul meu :X.Tu esti totul pentru mine.:X...Si in seara asta cand am iesit afara si tu mi-ai spus cat de dor ti-a fost de mine si m-ai luat in brate si m-ai ridicat in sus si m-ai tinut asa timp de 10 minute..am simtit...de data asta chiar am simtit cat de mult ti-a fost dor de mine...si inima ta batea foarte tare...si cand ma luai in brate dupa fiecare 5 minute...eram foarte fericita...si cand am iesit amandoi din liziera razand ca spuneam in acelasi timp aceleasi cuvinte si toti ne credeau nebuni,dar tu continuai sa razi si nu-i bagai in seama...semanam foarte mult fraierule:*..xD... te iubesc.=^-^=




Multumesc pentru toate imbratisarile pe care mi le dai chiar daca nu sunt suparata.
Multumesc pentru ca esti un fraierrrr si de aia te iubesc.<3
Multumesc ca ti-ai impartit ultima tigare cu mine,cand toti ceilalti iti cereau tu m-ai ales pe mine.
Multumesc pentru ca imi dai mereu bricheta cand nimeni nu ma aude,tu esti singurul care aude tot ce spun si tot tu esti singurul care stiu ca tine la mine,da ii e frica sa arate asta.
Multumesc ca mi-ai readus zambetul pe buze.
Multumesc pentru tot,pisu!Te iubesc nespus de mult. :*:* :X:X >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu