joi, 26 mai 2011

You can't kill me,I'm already dead.

Fuck off.Chiar credeati ca scapati asa usor de mine?!Luati-va gandul ;).V-am mai spus eu raman,eu si nimeni si nimic nu poate schimba asta!Poate ca sunt eu prea indiferenta,trista,nebuna sau poate asta imi place mie sa va fac sa credeti...in orice caz nu prea mai am incredere in ''voi'' dupa tot ce mi-ati facut,dar,ma straduiesc sa mai tin la ''voi'' :)...Stiu ca nu ma suportati pentru ca sunt prea copilaroasa si pentru ca nu i-au nimic in serios dar macar daca m-ati cunoaste ati stii ca in realitate sunt destul de serioasa,chiar daca glumesc prea mult,fac asta ca sa ascund toata durerea...cred ca daca pana acum nu as fi glumit pe seama tuturor intamplarilor...cred ca nu as mai fi asa azi :|.Deci bucurati-va dragi ''prieteni'' pentru ca de maine in colo Iulia Bo$$ s-a intors!!\m/\m/\m/ :)))) Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu