luni, 20 iunie 2011

Fragile.You know my name,not my story!

Ma intreb daca ai putut vreodata sa intelegi sau daca o sa poti,eu sunt de vina pentru toate mereu!Numai eu nu te bag in seama,tot eu,aceeasi persoana se poarta urat cu tine,tot eu te judec si nu te accept asa cum esti si tot eu sunt cea care nu te intelege.Cine crezi ca suporta atata morala?!Da in pula mea tu ai spus sa te accept cu toate defectele tale...dar tu faci asta?Ma faci afoana,spui ca ma supar prea repede,pur si simplu mai bine taci pentru ca eu nu ti-am spus niciodata ca esti afoana sau ca esti insuportabila si desi aceste lucruri sunt foarte adevarate m-am abtinut sa nu ti le spun in fata,m-am abtinut sa nu imi bat joc de tine!Si vad ca ti-ai luat-o in cap si ai inceput sa faci ce vrei din  mine!Daca nu iti spun ce cred eu despre parerile tale in fata asta nu inseamna ca nu doare!De cate ori ma supar pe tine incepi sa faci ceea ce ma doare pe mine mai mult.sa nu-mi acorzi atentie si sa te porti cat de urat poti si dupa tot tu esti cea care spune ca eu sunt de vina,ca comportamentul meu e de vina!Daca e asa atunci nu mai te deranja sa ma bagi in seama....sa gasesti tot felul de scuze cand esti afara ca sa inchizi telefonul...si cand ma suni tu si eu sunt afara stau cu tine la telefon .Si au avut dreptate persoanele care mi-au zis ca asta nu e prietenie si ca stii sa folosestii oamenii ca pe hartie igienica,te stergi la cur cu noi si dupa cand se termina incepi alta...si tot asa....Pai daca asta numesti tu prietenie...:-< Si mai spui ca n-am motiv sa ma supar...si ca ma supar degeaba....pai in pula mea ,eu nu ti-am luat telefonul niciodata si dupa sa o sun pe aceea persoana de care iti place,cum ai facut tu! Atat am avut de latrat..momentan..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu