duminică, 12 iunie 2011

Kydutz - N-am putut.

N-am putut sa stau,sa privesc cum tot ma prabusesc
Te-am pierdut,acum zambesc..Dar continui sa te iubesc
N-am putut sa cred cand mi-ai spus ca ai sa pleci
N-am crezut ca amintirea din trecut ai putea s-o stergi

M-ai lasat in ploaie sa zac,departe de tine
Te-ai intrebat vreodata cine te iubea mai mult ca mine?
Am zeci de cuvinte si zeci de porunci
Dar nu-mi pot imagina cum ai putea tu sa plangi
Multi imi ziceau sa te las dar am continuat sa sper
C-o sa primesc aripi vreodata si-o sa ma-nalt din nou la cer
Ochii tai erau unici singurul cristal din perete
Iar prezenta ta ne facea sa parem ca doua vedete

Lacrimile cad...cad pe zi ce trece..
Sufletul meu ramane gol ,se face tot mai rece.....


N-am putut sa-nchid ochii cand ii tineai deschisi
N-am putut sa nu ma intreistez cand aveai ochii tristi

Ai plecat de langa mine,ai separat doua destine..
Inima bate pentru tine,te rog intoarce-te la mine



Am fost aici cand a fost nevoie,aproape mereu
Am ramas numai cu tine ca ingerii langa Dumnezeu
Cand a fost greu n-am cedat,am ramas,n-am plecat
As fi stat o viata si nimic nu m-ar fi schimbat
As fi incercat sa fac orice sa ramanem uniti
Te-as fi ratat,ca fiind una printre mii de sfinti
Din trecut mi-am regasit amintiri patate cu sange
Din semeni mi-am gasit izvorul lacrimilor..ce tot curge

Am tinut la tine,pentru tine a fost un simplu joc
Dar a fost destul foc incat sa plec din acest loc
Poate-i viata cruda,poate ea va vrea sa plece,
Dar vei ramane mereu prima din topul celor 10

Visele sunt ruinate,s-a cam dus speranta
De aceea nu voi mai iubi,ca sa nu-mi complic viata
N-am putut...cum sa tac?s-ascund aceste cuvinte
Si poate va veni o zi in care-o sa-ti aduci aminte...


Inca traiesc un vis departe de realitate,
Dar acum eu sunt aici,tu esti acolo departe
Sufletul meu rage,varsa lacrimi si suspine,
Iar sentimentele-s incontinuu legate de tine.
Ne plimbam ca 2 copii,parca m-apuca fiorii
As dori ca viata mea sa prinda nuanta culorii
Deschisa ca lumina diminetii,
Ca chipul tau de ingeras
Si-acelasi comportament naiv,ca de copilas.
As da orice sa-mi apari chiar si-acum in fata,

Fara tine se scurge si ultima picatura de viata
Ai ramas ca o stampila-n mine,sa te sterg...nu vreau!
Singura amintire e aceea cu noi,doi copii ce se iubeau
Ce stateau impreuna,uniti la greu,stand in ploaie
Pregatiti sa se avante chiar in orice razboaie
N-am putut sa nu las langa vers macar o lacrima
Fiindca acum
aceste cuvinte m-ating la inima..

Nu a mai ramas nimic de cand ai plecat
Nimic din vechea mea fiinta..
Nimic din cea obisnuita..
Ce obisnuiam sa fac..
Pana si inima mea a devenit o ruina
Ai lasat in urma doar amintiri
Si ceea ce am devenit a fost doar... un suflet ranit
Sper sa v-atinga la suflet aceasta piesa..
Ceao..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu