duminică, 24 iulie 2011

Daţi-mi un suflet şi-am să-l invăt să iubeasca..



 Iti amintesti primele versuri..cand invatam un suflet sa iubeasca...ei bine e parca mai frumos sa
poti invata un suflet sa zambeasca
Iti amintesti...primul zambet de copil..emotia sarutului pe chipul ei sensibil..senzatia atingerii
primului fulg de nea..
Sau pe tine tremurand..atunci cand ea zambea...
De iti amintesti cand timpul nu te cunostea..sau de zambesti acum pur si simplu..stii cum e sa ii
ceri timpul sa repete..momentele cand respirai doar prin zambete...

Nu-mi amintesc trecutul meu si uneori am impresia ca mi-a gresit
Dar nu conteaza,il iubesc si stiu ca mi-ar spune. Eu m-am schimbat
Poate sunt un om mai bun, poate vei crede la fel
Poate iubesc mai mult, poate-am pasit pe drum bun
Tu ma vei sti cum voi fi. Eu nicidecum cum am fost
Sper doar sa nu-mi devii amintire fara rost....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu