miercuri, 7 septembrie 2011

Copiliţa fără minte.

Copilita fara minte
Nu-ti cer a ma iubi
Dar te rog, te rog, fierbinte
Da-mi o bucatica de....
(de ce, domnule de ce?)...

Pai, de iubire armonioasa

Si de faptu-ti fecioresc
Domnisoara, domnisoara,
Lasa-ma sa te lungesc....
(cum, domnule cum?)...

Pai uite-asa frumos pe spate

Da-ti fustita la o parte
Sa-ti vad trupusorul gol
Sa-mi descarc al meu pistol....
(vrei sa ma impusti?)...

Pai nu te-mpusc ca esti frumoasa

Si esti plina de-al tau foc
Domnisoara, domnisoara,
Lasa-ma doar intr-un loc...
(unde domne, unde ?)...

Pai in padurea-ntunecoasa

Unde soare nu era
Domnisoara, domnisoara
Nu nu nu si da da da....

Multumesc copila draga

Pentru fapta ce-ai facut
Eu de tot inainte
Doar pe tine-am sa te ....
(sa ce, domnule, sa ce? )

Sa te tratez ca pe-o regina

Ca pe-un ingeras ceresc
Domnisoara, domnisoara
Doar pe tine te ïubesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu