joi, 15 septembrie 2011

Dulce durere.

Aceasta e a mea rece temnita,pierduta-n buruieni vestejite.Am vazut o iluzie de-a ta in acea lumina imposibila.Adevarul e ca eu inca astept sa apara un curcubeu..Respingerea absoluta pe care o simt in acest zambet...Nu mai conteaza,oricum nu va aparea nici un curcubeu.Dar nu vreau sa renunt,imi voi indeplini visul,chiar daca curcubeul nu apare,inca mai am curajul pe care mi l-ai dat tu!Chiar daca nu ne vom mai vedea,sufletul meu va fi mereu cu tine.Vreau sa intiparesc aceasta durere,adanc,cat mai adanc in inima mea,ca un tatuaj.Pigmentii din tatuaj raman in oase si in cenusa.Sufletul meu doarme cu el pentru totdeauna.Aceste sentimente nu vor disparea...iar daca momentul in care te-am tinut cu adevarat in brate a fost un vis nu m-as mai trezi niciodata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu