duminică, 4 septembrie 2011

Negru.



Acest om a aparut in fata mea de doua ori.Nu ne-am adresat cuvinte.Doar ne-am uitat unul la altul pret de o clipa.Totusi,pot sa-mi amintesc si in ziua de azi...culoarea acelor ochi negri.Dar nu mi-a fost frica de caracterul sau bizar.Era imbracat in negru cu parul lung.Am avut pneumonie si febra mare,asa ca toate simturile mele erau infundate.Aceasta persoana statea in picioare la marginea patului meu.Prima data cand acest om a aparut am fost o fetita foarte bolnava.Mana ii era rece si placuta si am simtit nevoia de a zambi.Si-a intins mana si a asezat-o pe fruntea mea.Ziua urmatoare febra mi-a disparut de parca nici nu ar fi existat,si nu am mentionat de acel tip nimanui.Am avut sentimentul ca nu ar trebui sa vorbesc cu nimeni despre el.A doua oara cand ne-am intalnit eram la liceu.In drumul meu spre casa a batut un vant puternic.L-am recunoscut imediat,ochii lui negri ma priveau exact ca in acea noapte.Cine naiba a fost?Care a fost scopul lui aparand in acel loc?
Nu stiam nimic,sigur...acel aspect intunecat,febra mea,acea raceala...imi amintesc perfect pana in ziua de azi.
-Poate este ingerul mortii.S-a indragostit de tine si nu a mai continuat ce avea de facut.Sau poate ca te doboara incetul cu incetul in loc sa te omoare dintr-o lovitura,te-ai gandit vreodata la asta?Poate ca te priveste chiar acum,tesand cu grija o panza pentru a-ti prinde ultima suflare,este ca si cum ar astepta sa castige un trofeu.E mai bine daca esti constienta de acest lucru,apoi,el nu poate sa iti fure sufletul.
Ce tip ciudat...dar din alt punct de vedere si eu sunt ciudata,i-am spus totul unui strain...Nu-i asa?Ochi negri,nu-ti stiu nici macar numele...Acum ma privesti de undeva?Daca as spune ca astept cu nerabdare sa te intalnesc..ma intreb daca ai rade...Privirea rece ce-mi face inima sa tremure,a inghetat toate cuvintele pe care voiam sa le spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu