sâmbătă, 15 octombrie 2011

You should have killed me when you had the chance.



Nu te mai suport,nu mai suport ce ai devenit....o obsedata ! Cum crezi ca ma simt eu cand tu faci asa?! Cand stau ca proasta si te sun si imi consum minutele pe tine si vorbim la telefon si cand vreau si eu sa dormim la telefon dupa ce am vorbit doua ore tu imi spui ca nu te culci acum....si normal ca ti-am inchis pentru ca m-ai enervat...si din cauza aia eu m-am culcat la 1 si tu dimineata imi spui ca la 11 jumate dormeai!Pai ce cacat faci?!Daca nu vrei sa dormi cu mine la telefon zi in pula mea asa!Tocmai d-aia iti promit eu draga,ca de acum inainte nu o sa mai dai de mine nicaieri.Mi-am inchis telefonul,am aruncat cartela,i-am scos bateria si telefonul e aruncat in ghiozdan sub pachetele de tigari.Daca chiar ai vrea sa dai de mine si iti pasa atunci fa-o!Dar daca nu....iti spun sincer ca...nu ma vei mai vedea prea des.Poti sa te muti la mine in clasa,luni,dar nu prea mai imi pasa.Mutate...oricum nimic nu o sa schimbe ce simt acum.
Te urasc...iti urasc nepasarea ta fata de mine...am devenit pentru tine un nimic,defapt...cred ca asta am fost in tot acest timp pentru tine...o persoana neinsemnata spre deosebire de ''puiul tau prost'' stii la cine ma refer.Atunci ramai cu ea! Nimanui nu o sa-i mai pese atat de mult de tine cat imi pasa mie!Cand o sa vezi ca nu te iubeste?! Cand?!..Eu sunt singura persoana care te suna si vorbeste cu tine la telefon mai mult de 3 ore pe zi! Ea te-a sunat asa?!Ea nici macar nu te suna sa te intrebe ce faci! Proasto.Gandeste-te tu chiar vrei sa incheiem acum si sa ne vedem peste cativa ani...si nici atunci sa nu ne vorbim?Vom fi exact ca.....nu conteaza.Stiu ca dupa ce vei citi asta o sa incepi un discurs d-ala lung cum faci tu deobicei si dupa o sa ne certam si mai rau daca ne vedem....te cunosc mai bine...si..nu stiu daca ti-ai dat seama dar nu am scris asta degeaba am scris-o pentru ca ...de cate ori ne certam sper sa se termine cu bine si sa isi ceara scuze cel care a gresit si dupa o imbratisare...dar nu e asa cand ne certam noi....ne injuram,negam totul si dupa nu ne mai vorbim ceva timp dupa...una dintre noi face prima miscare si se baga in seama si totul o ia de la inceput si tot asa...credema m-am saturat sa mai fac asa. Iti spun direct acum,ori termini cu fazele astea...ori....termini cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu