sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Praf de stele.

Am o chitara deschisă,
O foaie nescrisă, şi..
Praf de stele...
Pe... hainele mele
Şi încerc să nu uit,
Să nu văd,
Să cobor dintre ele.

Am o potecă în faţă,
Am un ghem de aţă,şi..
Praf de stele pe...
Urmele mele
Şi încerc să mă urc,
Să nu uit,
Să rămân printre ele..

Spune-mi oare mai ştii cum a fost,
Primul început,
Primul vis pierdut,
Spune-mi ştii câte ne-au mai rămas...
Până azi..

Am o vedere spre lume,
Un vis fără nume
Şi... praf de stele..
Pe.. urmele mele...
Şi încerc să mă uit înapoi,
Să văd soare sau ploi..

Am o povesteste citită,
O şoapta zidită,şi..
Praf de stele
pe..hainele mele
Şi aş vrea să culeg...
Stopi de vânt,
Să-i arunc pe pământ...
Să devină cuvânt.

Spune-mi oare mai ştii cum a fost,
Primul început
primul vis pierdut
Spune-mi ştii câte ne-au mai ramas...
Până azi..

Spune-mi oare mai ştii cum a fost,
Primul pas greşit, primul reuşit
Spune-mi, ştii câte trepte-au rămas..
De urcat...


Oare mai ştii cum a fost,
Primul început
Primul vis pierdut
Spune-mi, ştii câte ne-au mai rămas..
Până azi...


Spune-mi oare mai ştii cum a fost,
Primul pas greşit, primul reuşit
Spune-mi, ştii câte trepte-au rămas..
De urcat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu