miercuri, 28 martie 2012

Sentiment înșelător..






O aud de la mari departari...si glasul ei ma tulbura
Ii vad chipul.. si chipul ei ma stapaneste
Am sa-mi incerc norocul s-ajung pana la ea
Nu ma tem de moarte,nu ma tem de nimic
Vreau numai sa fiu fericit..

Nu te mai vreau , nu te mai cred
Sa te iubesc din nou ar insemna sa lupt si sa pierd
Unele lucruri nu le poti simti de 2 ori
Ori mergi inainte , ori mori
Cand te-am cunoscut mi-am zis : ''Gata las totul deoparte.''
Mergem amandoi departe
Si uitam de restul
Si ne-am iubit destul
Cred , acum imi vine sa ma reped in trecut
Te-am avut si n-am simtit glasul de rai
Totusi parca vroiai
Sa pleci mai repede
Mai stai , iti spuneam , hai increde-te
In mine , in timp , am vazut totusi suspine-n privirea ta
Si incercam sa nu observ ce se ascunde dincolo de ea
Credeam ca trece , insa tot ce trecea era pasiunea...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu