marți, 24 iulie 2012

Alta leapsa.

1. Tu ? Da , eu .
 2. Prietenul/ Prietena ta ? Persoana pe care o iubesc cel mai mult<3
 3. Părul tău ? Ciufulit.. 
 4. Maică-ta ? Doarme.
 5. Taică-tu ? Nu stiu . 
 6. Accesoriul tău preferat ? Un pandantiv cu heartagrama . 
 7. Visul de-azi-noapte ? Nu-mi pot aduce aminte . 
 8. Băutura preferată ? Nestea.
 9. Maşina pe care ţi-o doreşti ?Ferrari 458 spider  . 
10. Camera în care te afli ? Dormitor .
 11. Ex-ul tău ? Un cretin,sincer . 
 12. Frica ta ? Pe asta n-o spun. 
 13. Ce vrei să fii în 10 ani ?Hmm.. Medic veterinar . 
 14. Cu cine-ai ieşit aseară ? Cu iubitul meu.
15. Ce nu eşti acum ? Umm . . nervoasa .
 16. Brioşe ? Da , imi plac.
 17. Un obiect din lista ta de dorinţe ? Chitara . 
 18. Ora ? 00:35
 19. Ultimul lucru pe care l-ai făcut ? Am trimis un mesaj.
 20. În ce eşti îmbrăcat/ă ? Pantaloni scurti,alb cu mov in carouri si tricou gri cu hello kitty.:">
21. Vremea ta preferată ? Ploioasa .
 22. Cartea ta preferată ? N-am o carte preferata,dar daca ar fi sa aleg trei dintre ele,ar fi:
Blestemul din Swoon,Evernight,Nascuta la miezul noptii.
 23. Ultimul lucru pe care l-ai mâncat ? Inghetata cu ciocolata . 
 24. Viaţa ta ? Normala.. 
 25. Starea ta ? Lenesa . 
 26. Corpul tău ? Imi place,am momente cand nu ma suport . 
 27. La ce te gândeşti acum ? La nimic. 
28. Maşina ta ? N`am .
 29. Ce faci în acest moment ? Vorbesc la telefon .
 30. Vara ta ? Memorabila. 
 31. Ce culoare are lenjeria ta ? Verde . 
 32. Cum e vremea ? Foartee calduroasaaa..
 33. Când e ultima dată când ai râs ? Acum 20 de minute . 
 34. Ce este tv-ul tău ? O chestie mare si vorbitoare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu