marți, 17 iulie 2012

Something about me.


Si acum... 30 de lucruri banale despre mine ^^ :
1. Imi plac zilele ploioase si linistite :D

2.Ador muzica.

3.Sunt plictisita mai mereu..exceptie cand ma uit la un anime sau desenez.


4.Imi place sa-mi fac curatenie in camera mea(dar numai acolo),pentru ca de fiecare data sunt distrasa de lucrurile pe care le gasesc.


5.Imi plac pisicutele :3 .


Si momentan am terminat doar 5 lucruri despre mine xD.



6.Sunt o fire foarte copilaroasa..hehe..si..imi plac foarte mult dulciurile^-^''



7.O ador pe:
Blair din Soul Eater. <3




Dizzy din Guilty Gear.



Miku Hatsune



May din Guilty Gear.


C.C din Code Geass.



Yachiru Kusajishi si Toshiro Hitsugaya din Bleach. :3




8.Imi plac pokemonii  xDD  









9.Imi place sa fac pozeeee ^^




10. Incerc sa ma las de fumat..tot am zis,dar se pare ca n-am vointa.






Eh...sunt 10 lucruri despre mine,urmatoarele le voi scrie in postarile ce vor urma. ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu