luni, 2 iulie 2012

Vreau să-ţi intru în sânge, pricepi?

M-am trezit.Era o zi ca celelalte..doar ca aceasta avea ceva mai aparte..Stiu! Aceasta dimineata de vara mi-o incep cu tine, sorbindu-te din priviri,privindu-ti chipul plin de sclipire..
“- Am visat ceva.
- Ce?
- Nu țin minte. Un vis fără tine.”
Incetul cu incetul ma pierd in adancul ochilor tai si atipesc,dar nu pentru mult timp,caci cine poate dormi cand stie ca persoana iubita este exact langa tine..Te iubesc mai mult pe zi ce trece,esti al meu si asta ma face si mai fericita.Si te vreau.Pentru totdeauna,pentru ca tu esti cel ce imi da mereu fluturasi in stomac cand ma saruta,cel ce crede ca sunt cea mai frumoasa,cel ce ma alinta,cel ce poate sa ma faca sa zambesc cand totul nu mai are sens in jurul meu,cel ce ma accepta asa cum sunt,cel ce ma iarta intotdeauna si cel ce nu vrea sa ma piarda si mi-o spune de fiecare data urmat de un sincer ''Te iubesc,vrabiuta mea mica!''..si da..si eu te iubesc mai mult decat crezi tu si nu as vrea sa te pierd vreodata..
....''Dormiră îmbrățișați, ca să nu se piardă unul pe altul în somn.”..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu