miercuri, 9 ianuarie 2013


A
Age : 15
Allergic: to idiots :)
Animal: Nu inca,dar as vrea un husky.
Actors: Carey Mulligan,Winona Ryder,Dylan O'brien

B
Birthday/Birthplace: 16.07.1998 - Bucuresti
Best Friends: Charlotte Beatrice.
Body Part on opposite sex: Ochii
Best Feeling in the world: Cand primesc o surpriza frumoasa.
Best weather: Ploaia.
Been in Love: Da.
Been on stage?: Da.
Believe in yourself: In general, da.
Believe in life on other planets: Nu
Believe in miracles: Nu :)
Believe in magic: Sa zicem..
Believe in God: Nu.
Believe in Satan: Nu.
Believe in Santa: Ce bine ar fi... dar nu.
Believe in Ghosts/spirits: mm..da
Believe in Evolution: Da, nu as vrea sa ma impac cu ideea ca ne oprim aici.

C
Candy: Daaa!
Color: rosu,galben,verde
Cried in school: Din pacate..Off..crizele sentimentale :))
Chocolate/Vanilla: vanilie
Chinese/Mexican: Chinezeasca.
Cake or pie: Both!
Countries to visit: Japonia,Korea,Anglia,Africa.

D
Day or Night: Night ofc..
Danced: Da :>
Danced in the rain?:  umm...se poate spune si asa :)))
Danced in the middle of the street: Nu :))

E
Eggs: Serios?!
Eyes: Albastri spre gri :)
Everyone has: Lies/Secrets.
Ever failed a class?: Nu.

F
First crush: Hell no x_x
Full name: Iulia C. ajunge ;)
First thought waking up: More sleep.
Fruits: Toate, dar in special bananele si ciresele.

G
Greatest Fear: doesn't matter
Giver or taker: Taker :D
Gum: Orbit verde pastilutee! :3
Good luck charms: Lanticul meu cu rosu,galben si verde.

H
Hair color: Blond,dar l-am vopsit roscat.
Height: 1,65
Happy: Da, aproape intotdeauna.
How do you want to die: In bratele cuiva special!
Hate: hmpf..cand cineva drag ma ignora. :|

(In guys/girls)
Ochii: Nu am preferinte, doar sa fie frumosi :))
Hair Colour: Nici aici nu am preferinte.
Height: Desi in general imi plac baietii scunzi,sa zicem cat mine sau putin mai inalt..
Characteristics: Intelegator, amuzant, protectiv.

I
Ice cream: Vanilie si ciocolata.
Instrument: Nu stiu sa cant la niciun instrument, dar mi-ar placea sa fi stiut la chitara.

J
Jewerly: Bratari si lantisoare.

K
Kids: Imi plac copii linistiti..:))
Keep a journal?: Nu, obisnuiam sa fac asta cand eram mai mica, acum ma amuz cand citesc :))

L
Love: Familia,iubitul,prietenii.
Letter: Am scris de cateva ori...
Love at first sight: O singura data am patit,desi nu credeam..

M
Milk flavour: Cu ciocolata
Movie: Imi plac comediile,cele horror si SF-urile.
Marriage: Cu siguranta, dar peste ani,
McD's or KFC: KFC

N
Number of Piercings: Nu am dar mi-ar placea sa-mi fac in limba.
Number: 3
Nickname: Mi se spunea Rin,Dope sau Yuki inainte,acum mi se spune pe nume. :)

O
One wish: nu stiu..

P
Place you'd like to live: Japonia.
Pepsi/Coke: Pepsi.

Q
Questionnaires: Da.

R
Reason to cry: Tristete, nervi, filme/povesti emotionante :))
Roll your tongue in a circle?: Da :D

S
Smoker?: Da.
Song: Nu am unul preferat
Shoe size: 38-39
Slept outside: Da, in cort.
Shower daily? Da.
Sing well?: Nope :)) Ceea ce nu ma opreste din a canta, totusi.
Scientist need to invent: Teleportarea, poate asa as ajunge si eu la timp la scoala.

T
Time for bed: Depinde, cand imi e somn :))
Thunderstorms: Ma sperie,dar imi place sa le privesc..
Touch your tongue to your nose? : Am incercat,nu pot :))

U
Understanding: Da.

V
Vegetable you hate: Morcovii.
Vegetable you love: Aici nu am o favorita.

W
Weakness: Superficiala.
When you grow up: I want to be happy,that's all..
Who makes you laugh the most: Adriana =)))
Worst feeling: nu-mi pot da seama acum...
Where do we go when we die?: Sper ca ne reincarnam.
Walk with a book on your head?: Da..

X
X-Rays: Da.

Y
Year it is now: 2013.

Z
Zoo animal: Sarpele..
Zodiac sign: Rac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu