vineri, 11 ianuarie 2013

Fake friends...fake friends everywhere!


Am constatat ca o prietenie nu dureaza mult daca nu stii sa te comporti! Si pana la urma trebuie sa se termine odata si odata,nu? Nu e ca si cum am tine legatura ani de zile si peste 10 ani sa ne vedem toti cu copiii in brate si sa depanam amintiri din copilarie...mda,asa vedeam eu prietenia acum cateva zile,pacat ca exista persoane ce reusesc intotdeauna sa-mi spulbere visele.Chiar ma gandeam sa incetez sa ma mai plang pe blog despre problemele mele,dar daca nu aici..atunci unde? sau la cine? Aveam la cine sa ma plang inainte sa-mi fie ''furat'' cel mai bun prieten!Cel mai mult regret ca am ignorat persoanele care incercau sa se apropie de mine ca totul sa fie ca inainte..ca inainte cand ieseam si nu existau conflicte gen: ''Ba,pula mea..eu nu ies cu voi ca iese ala'' sau ''Ce pula mea l-ati adus si p-asta cu voi? '' Mda..frumos asa..Uneori chiar mi-e dor de vremurile bune! Pacat, ca atunci cand incerc sa reproduc ceva din trecut..parca nu e la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu