luni, 18 aprilie 2011

De tot căcatu'!

Cat de idiot sa fii sa ii spui unei fete care te place asta: ''Ma pis pe tine.Ce te fute pe tine grija ce fac eu?!Frate ti-am zis de 15 ori nu cat mai vrei sa induri?! Lasa-ma in pula mea in pace!'' Ce prieteni de tot cacatu' am.Scuzati-mi vocabularul dar nu pot vorbi altfel despre unii din ei.Adica frate te dai bine pe langa mine si defapt ma injuri pe la spate si le spui celorlalti sa taca...pai sa-mi bag pula in mortii vostrii de prieteni poponari!Nimeni nu stie cum sunt eu defapt.Sunt mai rau ca gripa,mai rau ca ciuma,mai rau ca matematica,mai rau ca mă-ta!Fara mine sunteti niste nimicuri.Ba voi intelegeti?!Ma pis pe capetele voastre cariate de bani si pline de cacat,un lucru trist,sa va fut pe toti in rect!''Prieteni''-un cuvant ce-atarna greu in viata.Imi vine sa sparg ceva!Sincer n-as da vreodata bani pe curu' tau!Tu n-ai nici o vina,poate doar mă-ta ca te-a nascut.Esti mai zdreanta decat presu' mă-tii de la intrare!Sclavul pulii mele!Sa arzi in iad odata cu minciunile spuse de tine,iubire.:*



Nu stii-n cine sa mai crezi,
Cui sa mai intinzi o mana,
Cand cel de langa tine-i doar o trista minciuna.
 
...................................................................
Prietenii vin si se duc,putini la nevoie apar,
Vezi tu,raman doar niste poze aruncate-n sertar
Stii ca cel mai greu ti-a fost sa-i alegi,acum dispar
Cand vezi ca aproape orice prieten
Se transforma-n adversar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu