duminică, 17 aprilie 2011

Same shit,different boy.

Do you know what's hard after making other people happy?
It's when they don't realize that you also need someone to do the same.
Imi repet acelasi lucru din nou si din nou: ''Nu e adevarat.Nu poate fi adevarat...'' Dar se pare ca asa este...De acum inainte nimic nu va mai fi la fel.Acum am aflat si eu ce fel de ''prieteni'' am..unii dintre ei...Urasc totul.Mai ales faptul ca nu ai fost acolo pentru mine cand a trebuit...dar nu asta doare cel mai tare ci faptul ca nu tii la mine...daca tineai asa de mult cum spui tu..atunci nu trebuia sa-mi spui ca ''ei'' sunt impreuna.Ce mai conteaza acum?!S-a intamplat,s-a intamplat!Asa cum inima mea se mai tinea umpic sa nu cada...dar pana la urma a cazut...Si cred ca se sfarseste aici.Vreau sa termin odata cu tine!Te urasc!


I'm happy,but deep down I'm not.
I'm alright,but in reality I'm losing my mind.
I tried not to talk to you.I tried not to show.
But one word,one look,one smile from you.
And I know,again,I'd fall.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu