vineri, 15 aprilie 2011

Vorbe care tot mai dor...

S-a facut deja o luna de cand ai disparut din sufletul meu...dar eu inca te am in inima...si imi este foarte greu sa nu ma gandesc la tine..:(...Si acum cand ma uit la pozele cu noi incep sa plang.....Memories are all I have left of you....Nu cred ca iti vei da seama niciodata,dar eu te-am iubit cu adevarat...si.....din pacate inca o fac....Ma intreb daca iti pasa...eu cred ca nu...Nu pot sa ma opresc din plans...si doar tu esti de vina...Cand ai plecat..nu ti-am spus ca imi vreau inima inapoi dar...oricum pastreaz-o...la ce imi mai foloseste..daca tu nu esti aici...:(...Sunt ca un demon ingropat in propriul mormant...Puteti sa ma doborati acum nu mai am nimic de pierdut..Vorbele mele taie mai rau ca orice lama ascutita.Si mi-am creat propriul drum, nu mi-a deschis nimeni poarta.Raman un demon cu aceeasi durere in acelasi loc.Deja s-a stabilit soarta, nimic nu mai pot sa va cer,iar de azi demonul cu aripi se ridica la cer...
Tell me why
You're so hard to forget
Don't remind me
I'm not over it
Tell me why
I can't seem to face the truth
I'm just a little too not over you

Memories suppose to fade
What's wrong with my heart
Shake it off let it go
Didn't think it would be this hard
Should be strong, moving on
But I see you

Sometimes I try to hide
What I feel inside
And I turn around
You're with her now
I just can't figure it out
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu