sâmbătă, 16 aprilie 2011

Am incercat.Dar am pierdut...


Vreau sa traiesc cu ochii inchisi in propriul vis fara a trebui vreodata sa-i deschid...fara a fi ranita din nou....vreau sa visez in continuare dar un cosmar ma face sa deschid ochii si sa ma trezesc in realitate...din pacate pentru mine nu exista vise frumoase..doar cosmaruri....Sunt un nimic fara tine....Sunt pierduta in durere fara tine,am inima strapunsa de mii de cuvinte dureroase...spuse cu nepasare.Se pare ca am pierdut in fata ''ei''...Desi am incercat si am auzit de atatea ori ''Nu.Esti prea mica.Scuze.'' Am spus ca e ok,zambeam,radeam...dar in interiorul meu de abia mai puteam respira...Acum tot ce mi-a ramas de facut e sa stau si sa imi inec amarul in tigari si bautura.Asta voi face. :-<... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu