miercuri, 11 mai 2011

Ei nu tin cont de ce-i in capul tau.

1.Betty sau Drops...ea este cea mai speciala dintre toti...nu numai pentru ca si ea e aceeasi zodie ca mine ci pentru ca ea m-a ajutat mereu cand am intrat in ''cacaturi'' ea m-a scos din ele...tot ea a fost alaturi de mine cand am avut cea mai multa nevoie de cineva..ne cunoastem de vreo 11 ani cred..si sper sa ramanem la fel de apropiate si cand o sa te muti in Bucuresti..:-<...si ce mai pot spune despre copilul asta ...doar ca o iubesc foarte mult! <3

2.Adii`...pai ce sa spun despre ea si pe ea o cunosc tot de 11 ani poate chiar mai mult...e zodia varsator si..o iubesc nespus de mult...chiar daca e o persoana cam enervanta[parerea altora]..eu o suport[cam greu] si stiu ca nu se supara cand fac misto de ea =))).Hai date dracu de simpatica,ca stii ca te iubesc si păă tine si ca-mi place sa fac misto de tine..si tie de mine DX! >:D< :-"


3.Irina Anonim...ea e o persoana total dusă....la plimbare :-"....ca sa nu se supere :))...pe ea o stiu din clasa 1...e un copil cu capu' in nori mereu...mereu cand ajunge la scoala trebuie sa intarzie sau sa-si uite ceva acasa...ăsta e un copil care viseaza sa se faca fotomodel...si sincer are toate sansele.E zodia pesti...:-?...hmm...e o persoana insuportabila[scuzati eu spun doar adevarul] dar totusi o iubesc pentru ca nu uita niciodata pe cat e ziua mea :)).

4.Sâsii`...iubirea vietii mele...zodia fecioara X_X...care ma streseaza mereu cu cate ceva pentru ca orice in lumea asta trebuie sa fie despre ea desi nu e asa....chiar daca mereu se intampla sa ne certam sau sa ma enervez eu pe ea...dar ne impacam foarte repede...si o iubesc si pentru faptul ca este sâsâită!Deci da si pe ea o iubesc,chiar daca o cunosc de abia de 2 ani...tot prietena mea ramane!:*
5.Asuu` sau Miko...este cea mai draguta sys si mereu m-a ajutat cand am avut nevoie de ceva^^...o iubesc foarte,foarte mult.Este o persoana amabila care ar face orice doar ca sa isi stie prietenii bine si de asta o admir...Te iubesc,sys Asuu`! >:D< :*

6.Mony` sau Hardcore Kitty....cea mai amuzanta si tupeista persoana intalnita vreodata..XD...Avem multe in comun...amandoua ascultam rock\m/...si amandoua avem gusturi la baieti :)))...Este o fire destul de nebuna,dar in acelasi timp si sensibila....poate in vara ne vedem si noi prin Timisoara^^....Te iubesc mult,sys! <3

Si mai sunt multi altii dar din pacate nu am poze cu ei: 
-Cutsulina xD->Sau Cata teme multe cum zice colega`su de banca=)))Cand avem teme multe la ea apelam:))
-Stefii` :X->O iubesc...chiar daca cateodata ma sperie .__.'
-Dyanna->Sau Moartea...de cate ori ai probleme e vina ei.=)))
-Bo$$chetaru' number 1->Dupa nume iti dai seama orice despre el:))...Copilu ala idiot care cere tigari mereu si el nu da niciodata..sau cand da vrea banii pe ele...:-w..De ce?!De vaca ce l-o facut masa! :-" :|
-Zoey->Cea mai simpatica ''pisica''!Te iubesc,sys! ^-^
-Dan->Ba deci asta imi da cate 2 lei in fiecare zi sa-mi iau tigari:| Si niciodata nu-i cere inapoi.
Si asa mai departe...lista poate continua....dar mie lene...pe cine nu am mentionat...scuzati-ma...stiti oricum ca va iubesc pe toti! :-" :*

2 comentarii:

  1. Drops spune: ,,AI sa te chis in freza!!!,, =)) ..Ce sa zic ,,Genial , Foarte tare ,, ..M-am benoclat la ce ai scris de enspemii de ori , si imi place ce ai scris despre mine :X ..Peace!!>:D<.......Nu uita : Drops mereu va afla ce face iulia cand nu sunt eu langa ea!!:P

    RăspundețiȘtergere
  2. o.o ti-am mai spus eu ca ma cam sperii...

    RăspundețiȘtergere