luni, 9 mai 2011

You will always be my boo.^-^

Au trecut un an sau doi....si se pare ca iar imi esti foarte simpatic...:">...Mereu pe strada ma feresc de privirea ta pentru ca stiu ca te uiti prea insistent si nu prea inteleg ce astepti de la mine...si asta iubesc eu la tine..misterul <3...Cred ca tu esti aceea persoana speciala din viata despre care se spune ca acea iubire o sa dureze foarte mult...si cred ca asa este :">...Daca atatia ani am putut sa tin la tine...fara sa ma uit la altul...bine ma rog...dar adevarul e ca te iubesc foarte mult si ca as face orice sa fii al meu!Intotdeauna exista acea persoana care va avea inima ta,niciodata nu esti singur chiar daca tu crezi asta...invata sa iubesti si totul va fi mai simplu...Imi amintesc foarte bine de tine chiar daca a trecut mult timp nu te-am uitat...si mereu ai avut un loc special in inima mea!Ai reusit sa-mi aduci zambetul pe buze din nou si pentru asta te iubesc!Poate ca sunt eu mica...si da asa este si ce stiu eu despre iubire...dar sunt sigura ca asta e genul de iubire care dureaza toata viata...si stiu foarte sigur si stiu sigur ca nu gresesc ca te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu