vineri, 6 mai 2011

Every scar I have makes me who I am.

Te-ai indepartat prea mult,atat de mult incat nu ma mai pot apropia de tine...si intr-un fel nu vreau sa te pierd...chiar daca mereu spun multe lucruri asta nu inseamna ca nu tin la tine,chiar tin,foarte mult :(...Simt ca te voi pierde si nu vreau asta.Simt cum toti acesti pereti se prabusesc peste mine,odata cu lumea mea..si tu esti singura persoana care ma poate salva...asa ca te rog nu distruge prietenia noastra.Nu mai vreau certuri,mi-a ajuns..nu mai pot indura atata ura!...I'm not superhuman,someone save me from the hate!I need a Hero to save me now!....Am inceput din nou sa fumez si sa beau incontrolabil,incontinuu...de ce?..nici eu nu stiu..DX...Ai fost mereu alaturi de mine cand am avut nevoie de cineva..acum vreau sa ma revansez si sa-ti fiu aproape....Si nu uita ce e mai sus scris cu rosu,nu uita asta niciodata!Your existence gives me hope.Doar te rog...nu fa o prostie..te rog..:-< 

Where shall I go?
To the left where nothing's right?
To the right where nothing's left?

I've never felt so lost...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu