luni, 27 iunie 2011

Nasta - Vorbele unui mut

Acum sunt fericit,iar i-am auzit azi
Mi-au strigat de dincolo de usa ca vin sa-mpodobim brazi
Ca sa razi mai des mi-au spus
Dar nu-mi dau voie inca sa iubesc
Si-n plus n-am mai ras cu ei de cand..
Ea m-a parasit
Nu vreau sa vada ca-s fericit
Dar i-am mintit ca-s suparat pe ei
Ca m-am indragostit de zei
Dar cei mai buni prieteni ai mei
Vor ramane tot porumbeii de la fereastra
Dar e proasta ca si fereastra mi-e acoperita c-o patura albastra....ce proasta

I-am strigat ca vreau s-o am
Mi-a strigat ca pot s-o am
Mi-a urlat ca nu o merit
I-am urlat ca-nvat s-o merit
Mi-a-nchis usa si-a plecat din corpul meu inlacrimat
Mi-a spus nu mai tipa ca nu mai ascult..
Si-am ramas singur aici cu-n fost ghiveci de brad si cad tot mai adanc

Odata cu ura de dupa usa de brad
Iar cand dau macar un dram din zambetul meu de ceara ii aud spunand-si iara:
-Nenorocitul incearca ceva sa-mi ceara!
Cand ma uit prin zid vad un monolog de-al ei
legat de prizonierat
Si-nchid ochii si-i vad noii mei udati de ploi
fara noima, pantofi, ce-mi cer parca sa ies de aici
Dar ei nu m-ajuta si zeci de chipuri reci
Aud de dincolo cum se cearta sa-si imparta
Tristul meu trecut, al ei
Si strig cerand o voce de fata...
("caaaaant pentru tineee....caaaaant pentruu tineee..pentru tineeee......... ")
Acum sufletu-mi de piatra se descarca si parca

Aud ultimele ei cuvinte
Sa nu-mi mai vorbesti vreodata
Orice porunca-ti indeplinesc
Daca vrei pot chiar sa nu mai zambesc
Dar vreau macar odata sa-ti mai vorbesc
Vreau sa pot sa-ti spun te ïubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu