duminică, 26 iunie 2011

Pentru ea.

Ma simt ca un copil scos pentru prima data in ploaia,care tremura de frica picaturilor ce cad pe fata.....Iti multumesc ca existi,Bianca!Stiu ca iti e greu acum ca ai plecat si mie la fel si stiu ca din cate mi-ai povestit acum nu te duci acasa....cum mi-ai zis si tu :"Eu nu stiu ce e cuvantul ''acasa''...." Stiu sentimentul,stiu prin ce treci...Ieri cand stateam amandoua si povesteam,ca n-am mai vorbit de doi ani....dupa cate mi-ai spus ca ti s-au intamplat....m-ai luat in brate si mi-ai zis ca nu trebuie sa imi fac griji pentru tine....si sa nu-ti mai i-au apararea ca dupa eu o patesc...chiar nu-mi pasa eu fac asta pentru tine,pentru ca esti singura din familie care are aceleasi probleme pe care le am si eu...de aceea te iubesc nespus de mult,pentru ca ai stat sa ma asculti si mi-ai dat sfaturi,pentru ca m-ai inteles,pentru ca avem multe in comun,pentru ca ma intrebi mereu daca sunt ok....dar cel mai mult te iubesc pentru ca esti verisoara mea!:( 
I close my eyes and I can see a better day!I promise everything will be alright!
True friends are like diamonds, precious and rare. False friends are like leaves, found everywhere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu