sâmbătă, 11 iunie 2011

Prostul meu.

Esti un fraier si te iubesc.Azi stateam ca deobicei si ascultam muzica...fara sa stiu ce sa mai scriu pe blog.Si din pacate nu puteam sa ma gandesc la altceva decat la tine...de cand cu intamplarea de ieri,nu mai pot de ras de cate ori imi aduc aminte.Probabil ma crezi nebuna sa rad dupa un asemenea cosmar,dar stiu ca nu o sa se intample nimic pentru ca tu mi-ai fost alaturi de cate ori am avut nevoie.Cand te-am rugat sa ascunzi tigarile,bricheta si scrumiera n-ai stat prea mult pe ganduri bricheta si tigarile mele le-ai bagat in buzunar si scrumiera ai bagat-o in ghiozdanu' tau cu tot cu scrum si chistoace :)) nu o sa uit niciodata ce mi-ai spus dupa ce mi-am cerut scuze ca a trebuit sa faci asta ai spus :''Nu-ti face griji ca nu am de ce sa ma supar pe tine,cand vii in oras ti le dau inapoi.'' ..Te iubesc foarte mult! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu