sâmbătă, 4 iunie 2011

She's back,bitchez!Fuck normality!

WazZa BitchezZ?! Drops a mea s-a intors,coae.A avut ceva probleme prin spitale dar acum Bo$$u` tau s-a intors si e mai Bo$$ ca niciodata.:)) Deci te iubesc,fă!Va-ti dat toti dracu` acum ca sa intors,sa dea mama dracu` s-o enervati ca aveti de aface si cu mine ;).Sa ma pis pe tine Adriano.Stii si tu motivul,jeagoasa dracu` cum ai putut sa spui cel mai mare secret al meu la toti ca apoi sa ma sune toti si sa-mi spuna ceva gen:''Auzi tu te-ai sarutat cu A.?'' Dute dracu fa pizda nespalata,sa-mi mananci din cur sarmalele lu matamarea!Daca eu ma duceam la ma-ta si ii ziceam ca inca fumezi tigari cu tonele si ca ai un vocabular mai vestejit ca al meu....pai mai dute dracu fa cacat verde ambulant.Imi bag patrunjelu` in tot neamu` tau,mai ales in ma-ta ca stiu ca nu-ti place sa ma i-au de ea.Sa-mi mesteci pula ca pe guma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu