vineri, 24 iunie 2011

You can be my sugar dumpling,muffin baby,pumpkin pie!

Love is a fucking disease!:-<                        
Breathing without you,
is like breathing without oxygen,
Impossible...

All my friends say you are no good for me... They have no idea how wrong they are.Ce pizda ma-tii s-a intamplat cu noi?!Te porti foarte diferit si se vede asta foarte clar...te-am intrebat daca esti suparat pe mine si mi-ai zis ca nu esti...ok,atunci de ce nu ma bagi in seama...sau poate ca exagerez eu spunandu-ti sa te uiti in ochii mei macar pentru ultima data..:) Mie dor de zilele in care ziceai ca iti e dor de mine,ca ma iubesti si ca te gandesti la mine...adica...de acum 2 zile! In chizdu` ma-tii,nu-mi pasa ce zice lumea,eu te iubesc! Chiar daca mi-au zis multi ceva gen: ''Ce vezi la el?Tu esti de o mie de ori mai frumoasa ca retardu` ala!'' ( multumesc de compliment celor care au zis asta:))) Tu pentru mine esti ca....ca o tigare care nu se termina niciodata,trag din ea pentru ca imi place si ea nu se consuma niciodata! Le-am zis la toti ca nu renunt asa de usor la tine!Cand nu esti langa mine,stau ca o proasta cu telefonul in mana,stiind ca trebuie sa ma suni si daca nu o faci...degetul meu apasa din reflex numarul tau!Adica....credeam ca te pierdusem pentru 2 luni de cand n-am mai vorbit si nu vreau sa se mai intample asta!Cel mai mult mie dor de noptile in care nu dormeam amandoi doar ca sa vorbim prin mesaje...dupa care unu din noi(cel mai des eu) spunea ca moare de somn si asa ne continuam conversatia a doua zi de dimineata.De ce sa nu fie si acum la fel?!Daca nu faci tu primul pas,atunci il fac eu!





Te iubesc,pisu si mereu te voi iubi!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu