miercuri, 27 iulie 2011

I'll think of you,tonight...


Ai auzit de ingerul ala care si-a pierdut raiul? Trist, trist...
Cica s-a imbatat si nu a mai gasit drumul spre casa.
Canta exact asta inainte sa cada...

Betia gandului, ravnesc betiv la coada randului,
Raceala vantului, ce-mi bate fata-n fata portilor.
Pe drumul betilor razbat cu universul beat in sticla
Si curge cate un pic cand cad, se umple iar cand ma ridic.
Pasesc om beat cu-n sac de sticle goale, cat ultimul zid
De care ma simt sprijinit, cu jena mea de a nu fi doar un ultim nesimtit.
Asa, ma-ndrept betiv, mergand in s-uri desenand mersuri
Vesele pe asfalt, mai merg, mai cad, mai beau, ma cred mai sfant,
Vomit un suflet si mai vreau, vreau sa beau!
Ma simt ca intr-un film de scurt metraj,
Decor de mai, un om beat pe o strada pavata cu
Visari lucioase ca de scai, coloana mea sonora
Un dulce cant de nai, in care sufla vantul,

Si n-ai,

Idee ca-s un om ce beau din gandul beat, mergand spre randul meu cu spatele spre iad,

In rai.

Tin minte si acum...

Plangeau paharele de frica! Ca beam de fericire, si sufletu' ofta cam melancolic, alcoolic gand ce
se mista-n privire. Amintire, dor de duca iar departe, caut tarie cu dorintele pe cerul gurii.
Unde-s norii si credulii copii cu care ne jucam in piept? Torn un pahar si ma inderept spre mal,
zic: "Hai aici e cald si bine, bate briza si ma bate gandul, randul clipei, inchin cu tine avantul
si beau pana la fundul sticlei. M-asez pe pragul poftei tale si cant fals si ma impiedic in uitare
cand marea de oameni ma agita iar la dans!

Dau, ceasul inapoi, intorc din noi ploi si zambesc! Azi beau de fericirea ta ce a ramas in urma,
prinsa de geamadura, o trec si ma innec in bautura, ca un prost! Daca ma vezi maine dupa amiaza la
usa ta, sa stii ca-i un miraj. Eu sunt pe alte drumuri dragule, caut alt baiat-n peisaj. Da' destul
despre tine vad ca vine cineva, poate, ma i-a la vorba, un sarut, poate-o cafea, poate-o noapte
nedormita, cine stie ce va fi? Cred ca ea cu siguranta ca ma musca din priviri! Da' lasa... El e un
viitor tu. Incep sa cred ca bautura nu-si face efectul!

Nu, nu mai torn, pardon, era sa uit. Maine plec pe mare ca ma bag in sticla ce o scurg, care m-o
gasi al lui sa fiu. Din foi fericit, fiindca pe tine dragul meu, te-am asteptat si n-ai venit si tï-am
cantat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu