joi, 18 august 2011

I don't want to wake up one day regreting that i lose a friend.


Vad un rasarit de soare,un chibrit si o tigare si....zambesc
Caci parfumul tau ma inconjoara
Ma privesc in oglinda,
Te zaresc din nou in poza
Si tanjesc ca din iubirea ta
Sa-mi iau o supradoza
O simpla dimineata
Nu am chef de nimic
As vrea sa ma ajuti
Dar nu esti aici sa ma asculti
Doar un pic...ma uit din nou pe geam
Si realizez cu stupoare
Ca a mai trecut un an
Lasa lumea sa vorbeasca
Stii ca lor nu le mai pasa
Atata timp cat sunt cu tine
Visul meu se contureaza
Si lasa timpul sa treaca pt noi
Nu vei scapa de mine nici in viata de apoi
Nu te uita-napoi
nu te mai pierde printre vise
Priveste inainte sunt cu bratele deschise
Si cu pleoapele inchise
Din nou simt ca mi-e dor
Imi doresc sa fiu cu tine
Impotriva tuturor

Dintr-o mie de sperante
ti-am ales niste cuvinte
aduti aminte
cat de frumos era-nainte
si ce frumos e acum
si ce frumos va fi
radeam si visam si noi
ca doi copii

Daca as fi ca inainte ai fi iar ca la inceput

Oricand vei da de greu voi fi aici sa te ajut
Nu incerca sa ma schimbi
E imposibil sa te mint
Invata-ma sa simt atata timp cat mai am timp
Sa te ating...si stiu ca ma aprobi
Sunt sincer cu tine
Imi poti citi dorinta-n ochi
Nu-ti ascunde sentimentele
Caci asta ne desparte
Impreuna avem puterea sa trecem peste toate
Am o singura tendinta
Am o singura dorinta
Sa fiu condamnat cu tine la o singura sentinta
Sa te feresc de iad si sa te alung din rai
Caci pentru totdeauna langa mine
Vreau sa stai
Sa te am sa ma ai
Imi amintesc cum imi zambeai
Cum dormeai, cum ma tineai si
Cum usor ma imbratisai
Si sperai sa nu plec niciodata
Poti spune orice vrei
Nu te voi uïta vreodata.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu