marți, 16 august 2011

Please stay forever with me.

Si m-am trezit pe coridor, eram in fata usii ei
Si tot bateam ca un neghiob, fara sa stiu ce trebuie sa-nchei
M-am ridicat si am vazut usa cum pleca
Si am auzit in spatele ei o fata ce plangea
Am coborat, prea doborat afara
Si-am plans si eu cu ea ..
Uite-ma cu rautatea ce o plang
Uita-ma cu tot si toate ce mai sunt ..
Uite-ma cum vreau si eu sa uit de tine
Si am fugit, uite!
Ma voi intoarce si nu voi mai gresi, promit, caci ..
Am ziua de ieri si am ziua de azi si maine
Imi va fi prea frica sa te vad
Calm, iau ziua de-mi scalzi in tine
Imi dau voie sa o port ..
Intre somn si pastile,
Intre moarte si boala,
Intre creion si coala,
Intre palme si sfoara,
Intre deget si flama,
Intre cearcani si spoaiala,
Intre iarna din mine si vara de afara,
Intre mine si monstrul ce am fost odinioara,
Intre o minciuna frumoasa si un te iubesc...
Tu iarta-ma, nu pot sa ma opresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu