duminică, 28 august 2011

În seara asta, te voi duce într-o lume a viselor.

Lacrimile care au fost vazute accidental,mi-au furat inima.De-atunci ochii mei mereu te-au urmat.Nu am nevoie de nimic atata timp cat sunt cu tine.Chiar daca asta inseamna sa pierd totul.Stiu ca farmecul lui e destul de puternic sa stapaneasca oameni,acea voce,acel hohot de ras,ma vrajeste....acea atitudine aroganta de asemenea face parte din farmecul lui...e chiar un nesuferit.......dar eu il cunosc,e acea persoana care poate fi ranita in orice moment.Ochii tai seriosi m-au fermecat,lacrimile tale frumoase...inima mi-a fost furata de cealalta fata a ta...ce ironic...Dragostea care a fost trezita,dragostea mea neimpartasita a luat sfarsit,dorinta mea a fost indeplinita ca sentimentele mele pretioase sa te atinga cu usurinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu