sâmbătă, 27 august 2011

M. Carmen Beatrice.

Cu cafeaua in mana dreapta si pachetul de tigari,m-am asezat la geam si am inceput sa visez cu ochii deschisi...Eram afara...si ma jucam cu o floare...cand deodata...tristetea ma cuprinde.
-Ce e in neregula?
-Ultima petala spune ''Nu ma iubeste''Ce ar trebui sa fac?
Si zambind,ea mi-a spus:
-Ei bine,o sa devin eu o petala de ''Ma iubeste'' pentru tine.Vezi tu,daca fac asta,ultima petala devine ''Ma iubeste'',asa-i?
Si nu stiu cum a facut...ca ultima petala chiat a devenit o petala de ''Ma iubeste''.
Jucandu-ma cu acea floare...vad pe cineva venind...ma uit mai atent si vad ca e o persoana putin mai inalta decat mine,cu parul lung,saten,cu ochi caprui..si imediat am stiut cine e acea persoana si imediat i-am sarit in brate si am imbratisat-o.Nu imi trebuia o floare ca sa stiu ca ea ma iubeste.
When we first met,I had no idea you would be so important to me.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu