miercuri, 5 octombrie 2011

Nu ştiu cine eşti...


Vedeam stele verzi pe tavan
Cautam marea in pahar
Ce ardea sub cer de gheata
Cautam noaptea ce te invata sa saruti
Dimineatza ce dadea din frunti
Ma ajuta sa suflu norii
Si coltii tai de zahar
Ce stricau gustul marii
Cautam dar..valuri vin acum
Si spala noaptea buna
Si parfumul face briza
Simt o semiluna cum dansai in palmea mea
Pe nisip si stare
Si zgariai cu unghii de sidef
Pana dadeai de mare
Si din mine furai furtuni
Fara sa simti
Si firele de par se jucau in asfintit
Coloram cu tine plaja rosie
Ca de jar si jucam in privire
Goliciunea ta de val cade vara
Peste mare in pahare si o beau
Si nu vad si ma tin de semafoare rosii
Ca plaja
Galbene ca soarele
Verzi ca stelele
Vezi castelele pe nisipul fin
Jocuri de copil
Ochii mei ridica rochii unde ii tii
Pofta mea vizitatoare
Acolo caut marea si acolo plec in doare



Hai amor cu mine iara pe aleile de ieri
Care-ncep din ochii ei pana-n pragu de condei
Hai strange'ma de umeri si trage-ma-n povesti de litoral
Draga mea..unde nu stiu cine esti..



Numaram..unu doi trei patru
Numaram stele verzi sub ploape


Imi place marea, are personalitate
Imi spunea fumanad tigari din foi scrise cu noapte
In rochie de seara cu pantofii in mana stanga
Ma privea ca un val si ma loveam de dansa ca de o stanca
Era dragoste nu forta si cad
Semafoarele se sting
Ea nu stie cum ma cheama dar ma cheama inapoi
Pe nisip, beat iau sticla si plec
Cu bagaje din piept si cu genele ma cert
Dar..Cerul incet imi cere sa ma pierd
Si alerg..dupa tren
Lumea acestei veri
Cu aripi de aracet incepe
Caut penele alene in vagoane si compartimente
Caut asfintit in scrum
Si ca un nebun adun
Amintirile din drum
Dar in zadar..
Parca ma simt si ajung in sfarsit
Dar vezi in plus ma ridic din cearsaf unde am aptipit
Zic..Ce pacat ca nu a ramas nimic
Aprind o tigara..Si te strig..


(Si te strig..Si te strig draga..)
(Nu stiu cine esti)



Hai amor cu mine iara pe aleile de ieri
Care'ncep din ochii ei pana'n pragu de condei
Hai strange'ma de umeri si trage'ma'n povesti de litoral
Draga mea..unde nu stiu cine esti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu