luni, 28 noiembrie 2011

Haosul sentimentelor.







Cand te-am vazut prima data,nu ma gandeam ca tocmai de tine o sa sfarsesc indragostindu-ma...dar cu timpul am vazut ca nu pot sta un minut fara sa ma gandesc la tine si ca am nevoie de tine,oare tu simti la fel?..As fi incantata sa stiu ca si tu simti acelasi lucru..si chiar daca nu stiu nimic despre tine...eu incerc sa te cunosc,dar nu pot daca tu nu ma lasi...Ce am auzit azi... m-a socat faptul ca nu credeam asta ca fiind cu tine e ca si cum ai fi singura...chiar asa distant esti?...si intrebarea care mi-o pun intruna..e de ce? Incep sa tin tot mai mult la tine si credema nu am plans asa pentru oricine...deja mi-e frica ca totul va fi la fel ca la inceput...ca atunci cu el....sper ca tu esti diferit,sper.Priveste-ma… si nu-mi spune nimic, de ma iubesti am sa-nteleg totul!Nu exista satisfactie mai mare pentru un indragostit decat sa-si stie inima sclava iubitei lui si iubita prizoniera adoratiei sale. Mereu ti-am adorat privirea,felul in care te uitai la mine cand nu eram atenta,ma facea sa ma simt...perfect,cred ca asta e cuvantul prin care pot descrie asta...
 There's a part of me that will always be in love with you.


Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu