duminică, 27 noiembrie 2011

I'm good at hiding a feeling.




...Sunt curioasa daca ti-ar pasa daca acum as pati ceva..chiar sunt....si spui mereu ca esti langa mine si ca suntem prietene si ca mie nu-mi pasa si ca mereu e vina mea,dar mai gandestete,daca chiar asa ai ajuns sa fii...o....o nesimtita ca nu mai stiu cum sa iti spun pentru tot ce am vazut,e prima data cand ma exprim asa,chiar nu vreau sa-ti spun dar faza aia cu ,,Daca il adaugi nu mai ai nici-o vorba cu mine'', ,,E fostul meu!''  serios acum...daca nu iti spuneam asta tu o faceai,am dreptate?Si m-ai suparat cumplit cand mi-ai pus intrebarile alea...chiar asta merit din partea ta? Daca incep sa insir eu acum cateva lucruri care le-ai facut,foarte urate...stii foarte bine ca am trecut cu vederea peste tot,mai ales peste faza aia cu L. cand te gandeai tu ce discurs sa mai folosesti ca sa nu tip la tine ca m-ai lasat balta,ei bine dupa cum vezi am indurat si m-am prefacut ca nu s-a intamplat nimic si a doua zi te-am sunat si am vorbit normal cu tine, desi muream de nervi,dar mi-am pastrat calmul pentru ca am vrut sa iti vad expresia si parerea si te-ai bucurat ca m-am schimbat si am vazut ca imediat ai si profitat de asta si ai mai facut o prostie care m-a enervat foarte tare si normal ca n-am mai rezistat si ne-am certat si tu spunandu-mi ca n-am dreptate,ca mereu e vina mea pentru orice si ca nu merit nimic...serios Beatrice..?Serios? Oare chiar asa o fi? Ai vazut si tu ca mereu am spus ca asa e,eu gresesc,dar pana cand? Uite...eu acum am scris asta ca sa ma calmez,sa ma descarc,cum ai facut si tu facandu-ma ,,falsa'' ...si ca deobicei tac din gura,indur cum mi-ai scris si tu in vara pe foaia aia..mai stii ce ai scris? Ei bine,eu mai stiu,ai scris: ,,Nu te mai purta ca un copil! Taci si indura realitatea!'' nu o sa uit asta niciodata si inca mai am foaia. Stii cat ma abtin sa nu plang cand vad cum te porti cu mine? Normal ca nu iti pasa,acum ...m-am mai calmat si uita ce am scris....si eu voi uita cum m-ai descris tu..:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu