duminică, 7 aprilie 2013

Ochii omului vad in exterior ce il framanta in interior..

Oare printre toate aceste sunete straine,imi vei recunoaste vocea firava?Vei alerga dupa mine toata viata?Ma vei cauta printre toti acesti straini? Te vei gandi la mine cand iti va fi mai greu?Iti vei aminti gustul buzelor mele,sunetul vocii mele ce te trezeste dimineata,aroma imbratisarilor mele?Imi vei sterge lacrimile de pe obraz in momente ca acestea? Sau doar eu voi face asta..?
''Dacă scriu despre iubire nu înseamnă că ştiu să iubesc. Sentimentul publicului este "Ia uite, măi, băiatul ăsta, ce sensibil e, cum abordează el texte, ăsta trebuie să fie un bărbat interesant, care ştie ce-i iubirea!". De ce? Ce, un actor care joacă rolul unui criminal ştie ce e crima?''(Tudor Chirila)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu