sâmbătă, 6 aprilie 2013

Otilia M. - 6 aprilie


You will always be my pumkin pie!


In timp ce soarele cald imi incalzeste trupul rece,iar razele lui patrund in mine,incalzindu-mi sufletul cum ai facut-o tu de atatea ori,stau si ma gandesc cum a fost prima zi cand ne-am intalnit..si constat ca te-ai schimbat foarte mult,dar ai ramas aceeasi Otilia,o fata copilaroasa ce incearca sa ascunda asta incercand sa para cat mai matura.Sub stratul acela de maturitate se ascunde o inima de copil dulce si inocent ce abia a implinit 15 ani!Matura,copilaroasa,urata,frumoasa..pentru mine esti perfecta oricum ai arata!Esti ca o sora,o sora pe care n-am avut-o niciodata,o sora pe care abia reusesc s-o inteleg,o sora geamana as putea spune! Si ca sa nu o mai lungesc asa de mult..iti urez un calduros : La multi ani! Si de abia astept sa te strang in brate si sa ti-o spun in fata! Te iubesc,scrofi!  Sa ai o zi de nastere perrrfecta! Voi fi mereu langa tine sa am grija sa fie asa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu